Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzińcu z siedzibą w Pławniowicach
ul. Gliwicka 50
44-171 Pławniowice

             

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Nazwa i adres podmiotu publicznego

Osrodek Pomocy Społecznej w Rudzińcu z siedziba w Pławniowicach ul. Gliwicka 50, 44-171 Pławniowice

Numer identyfikacyjny REGON

00346689700000

Stan w dniu 01.01.2021 r.

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu

sekretariat@opsrudziniec.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

m.stawiarska@opsrudziniec.pl Telefon kontaktowy

324000771 Data

2021-01-27

Miejscowość

Pławniowice

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

WOJ. ŚLĄSKIE

Powiat

Powiat gliwicki

Gmina

Rudziniec (gmina wiejska)

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UZD) do:

[ X ] 2) wojewody

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność illub obsługę interesantów:

1

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
[ X] TAK

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?
[ X] TAK

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X] TAK

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
[ X] TAK

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[ X] TAK

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Dział 2. Dostępność cyfrowa

  1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

Liczba stron:                                                 2

Liczba aplikacji:

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

ID al ly-url

wmv.rudziniec.naszops.pl

ID al 1 y-status

[ X ] Częściowo zgodna

ID al 1 y-data-sporzadzenie

2020-08-28

ID al ly-url

WMN.rudziniec.naszops.pl/bip

ID al 1 y-status

[ X ] Częściowo zgodna

ID al 1 y-data-sporzadzenie

2020-08-28

  1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

Liczba stron:

Liczba aplikacji:

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Kontakt telefoniczny

[X] TAK

b. Kontakt korespondencyjny

[X] TAK

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych   [X] NIE

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych  [X] NIE

e. Przesyłanie faksów [X] TAK

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub

aplikacje (tłumaczenie online) [X] NIE

g. Pomoc tłumacza języka migowego — kontakt osobisty [X] NIE

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [X] NIE

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X] NIE

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:

2

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

  1. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X] TAK
  2. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X] NIE
  3. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X] TAK

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym — tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. — na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X] NIE

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[ X] NIE

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X] NIE

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?
[ X] NIE

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X] NIE

Informacje

Liczba wyświetleń: 374
Utworzono dnia: 29.03.2021

Historia publikacji

  • 01.04.2021 11:45, Administrator
    Dodanie załącznika: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej
  • 01.04.2021 11:44, Administrator
    Usunięcie załącznika: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej
  • 01.04.2021 11:35, Administrator
    Dodanie załącznika: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej