Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzińcu z siedzibą w Pławniowicach
ul. Gliwicka 50
44-171 Pławniowice

             

 

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn)

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia

dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi

 (kobiet i mężczyzn)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzińcu z siedzibą w Pławniowicach zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem stałego zameldowania jest Gmina Rudziniec.

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzińcu z siedzibą w Pławniowicach

Ul. Gliwicka 50, 44-171 Pławniowice

tel. 32 4000 771

faks. 32 4281615

e-mail: sekretariat@opsrudziniec.pl

 

II. Tryb udzielania zamówienia.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr 1) na podstawie zapisu art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579 z póź. zm.)

III. Opis przedmiotu zamówienia.

 

   1.    Świadczenie usług schronienia dla 2 osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiety i mężczyźni) w postaci:

o    schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,

- osobom bezdomnym z usługami opiekuńczymi, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Rudziniec (w oparciu o art. 101 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 i 1985 oraz z 2018 r. poz. 650)

- potrzebującym pomocy – schronienia z usługami opiekuńczymi, których miejscem zameldowania jest Gmina Rudziniec.

   2.    Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia z usługami opiekuńczymi, wydanej przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzińcu. Decyzje zawierać będą:

o    imię i nazwisko świadczeniobiorcy,

o    rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.

   3.    Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:

o    tymczasowe schronienie (jednak nie dłużej niż przez 4 miesiące) wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej,

o    ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność, zapewnienie częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagających usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy,

   4.    Liczba osób bezdomnych wymagających schronienia z usługami opiekuńczymi - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Rudziniec, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

   5.    Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.

   6.    Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego.

   7.    Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.

   8.    Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

   9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu

 

IV. Termin realizacji zamówienia:

od 24.08.2018r. do 31.12.2018r.

V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

Wymagania niezbędne:

   1.    W zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    2.    Wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym, które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.

 

VI. Warunki i zakres realizacji:

   1.    Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.

   2.    Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Zał. nr 1).

   3.    Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

   4.    Dopuszcza się składania ofert częściowych.

   5.    Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (Zał. nr 3).

 

VII. Kryterium oceny ofert.

   1.    Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,

   2.    Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego)

VIII. Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 – wzór oferty.

IX. Wymagane dokumenty

 

   1.    Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, z zastrzeżeniem, że jego data wydania obowiązuje do dnia 31 marzec 2018r.

   2.    W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,

   3.    W przypadku pozostałych podmiotów inny dokument właściwy dla podmiotu,

   4.    Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,

   5.    Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:

o    upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,

o    zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia
z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Rudzińcu z siedzibą w Pławniowicach,

o    upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.

   6.    Odpis statutu.

 

X. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty

 

   1.    Ofertę należy złożyć w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Gliwicka 50, 44-171 Pławniowice.

   2.    Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email:sekretariat@opsrudziniec.pl wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 r. do godziny 15:00.

   3.    Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.

   4.    Zamawiający poprawia w ofercie:

o    oczywiste omyłki pisarskie,

o    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

 

 XI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

 Monika Biskupek – pracownik socjalny

 tel. 32 4000 772

 

 XII. Załączniki do zapytania ofertowego

 

   1.    Formularz ofertowy.

   2.    Oświadczenie o spełnianiu warunków.

   3.    Projekt umowy.

 

   Załączniki do zapytania:


 

Załączniki:

Wzór umowy na usługi

Utworzono dnia 10.08.2018, 08:31

Oświadczenie z usługami

Utworzono dnia 10.08.2018, 08:31

Formularz ofertowy zał.1

Utworzono dnia 10.08.2018, 08:31

Informacje

Liczba wyświetleń: 968
Utworzono dnia: 10.08.2018

Historia publikacji

  • 10.08.2018 08:46, Administrator
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn)
  • 10.08.2018 08:45, Administrator
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn)
  • 10.08.2018 08:42, Administrator
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn)